REKLMACJE SERWISOWE REALIZOWANE SĄ NA ZASADACH PODANYCH W REGULAMINIE GWARANCJI I REKLAMACJI UMIESZCZONYM NA NASZEJ STRONIE.
FORMULARZA ZGŁOSZENIA SERWISOWEGO
Uwaga!
- W detektorach Micra wymiennymi częściami są tylko karta przekaźnikowa i stacja dokująca oraz filtr.
- Każde uszkodzenie detektorów Micra i gwarancyjne HSSD2 naprawiane jest w serwisie firmowym Airsense w Anglii a detektorów ASD w Niemczech, a dla detektorów Setronic we Włoszech.
- Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji –Patrz warunki gwarancji.
- Koszt diagnostyki i naprawa wyceniana jest i przedstawiana klientowi do akceptacji.
- W detektorach HSSD2 i ASD części zamienne w tym wentylator, głowica, czujniki przepływu, zamek z kluczami/kołkami, płyta główna są sprzedawane do wymiany we własny zakresie lub naszym serwisie w Warszawie.
- Procedura serwisowa rozpoczyna się po wypełnieniu formularza zgłoszenia serwisowego. Im dokładniej zostanie on wypełniony tym szybciej zostanie załatwiona sprawa. Dziękujemy za współpracę
- Odesłanie detektora bez wypełnienia formularza zgłoszeniowego może skutkować znacznym wydłużeniem obsługi serwisowej nawet do 6 tygodni.
- Firma nie udostępnia bezpłatnych urządzeń zamiennych.
- Wymiana modułów we własnym zakresie rekomendowana jest tylko w przypadku klientów autoryzowanych.
Uwaga ! W przypadku problemów z zasilaczem Q07 KBZB należy przed wysłaniem zgłoszenia serwisowego dokonać diagnostyki interfejsem KBI i wysłać do nas raport w pdf z przeprowadzonej diagnostyki. Drobne awarie typu przepalenie bezpiecznika lub rozładowanie akumulatorów można łatwo zdiagnozować urządzeniem KBI i dokonać naprawy we własnym zakresie zwłaszcza, że przepalenie bezpieczników lub rozładowanie akumulatorów jest wynikiem niewłaściwej obsługi zasilacza lub akumulatorów AGM. W dziale do pobranie DTR znajdują się materiały dotyczące prawidłowej obsługi zasilaczy KBZB jak i akumulatorów typu AGM.
.